Annons:
Etikett3-europa-utom-sverige
Läst 1915 ggr
Åsa S
3/4/15, 12:20 PM

Grekland prisläge

Nån som varit i Grekland på sistone och vet hur mycket dyrare det blivit i och med krisen? För jag gissar det blivit dyrare än förra året, är ju bra och veta hur mycket man ska spara ihop.

Vi ska åka dit i september, flygstolar och hotell har vi redan bokat. Vi ska till nordvästra delen av Grekland.

Annons:
[GunillaF]
3/4/15, 12:22 PM
#1

Var i Grekland i höstas och jag tycker att priserna är jämförbara med här hemma.

Åsa S
3/4/15, 12:44 PM
#2

Var där i höstas jag med och på den delen jag var så var det billigare än i sverige (halkidiki och nordvästra delen). +Men nu har det ju strulatmed ekonomin i grekland hela vintern tänkte det kanske blivit dyrare.

Det enda som var dyrt i höstas var hyrbil och bensin. Annars levde vi gott och åt gott.

[Carpinus]1
10/24/17, 12:21 PM
#3

Ett litet hopp fram i tiden. Expressen uppmärksammar att det blir dyrare i Grekland nästa år i form av ett hotellskattepåslag och skriver att turismkretsar i Grekland oroar sig över en minskning av turismen, men ett påslag på någon eller några tior per rum och natt verkar väl inte särskilt avskräckande?

https://www.expressen.se/allt-om-resor/resmal/europa/nu-blir-semestern-i-grekland-annu-dyrare/

Honestyisdead
11/16/17, 6:27 PM
#4

Var där i maj/juni. Var ganska likt våra priser på restauranger.

Upp till toppen
Annons: