Annons:
Etikett3-europa-utom-sverige
Läst 743 ggr
nakenkatt
1/25/15, 11:12 AM

fuetuventura

Kom hem förra veckan efter en vecka på fuetuventura men det var i gen hit. Hade ett riktigt dåligt hotell och vädret var en katastrof. Är så besviken.

Annons:
Saffran0Spice
1/25/15, 11:18 AM
#1

Har själv varit där (för många år sedan) i två omgångar - första gången var helt underbart och perfekt!
Andra gången var en riktigt stor besvikelse =/

nakenkatt
1/25/15, 11:20 AM
#2

Hade väntat så länge på den här resan, ledsen och besviken

Skogsraah
1/25/15, 11:23 AM
#3

Tråkigt 😕 Hur menar du med dåligt väder? Jag kom hem därifrån för snart tre veckor sedan, och det var ju inte dundervarmt, men inte kallt heller. En rätt vanlig sommar i Sverige skulle jag säga. Det blåste dock en del och på kvällen behövde man ha en kofta.

Du kanske hade "värre" väder. Hade tur med ett riktigt bra hotell också. Aldrig varit på något bättre.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Inkanyezi
1/25/15, 11:35 AM
#4

Fue tu ventura entonces…

nakenkatt
1/25/15, 11:37 AM
#5

Regnade och blåste fyra av sju dagar, badade en gång fem minuter i en pool som skulle vara uppvärmd. Hotellet saknade helt service. Toapapper tvål mm ingick inte På hotellet. Dryck i matsalen serverades ur vita pappmuggar, stolarna var riktigt äckliga, fulla med bruna fläckar.ingen ur personalen kunde varken le eller hälsa på hela veckan

Saffran0Spice
1/25/15, 11:38 AM
#6

#5 Hade ni blivit lovade annat vid bokningen?
För isåfall hade jag begärt pengar tillbaka för servicen och hotellet - vädret kan man ju tyvärr inte riktigt rå för…

Annons:
Skogsraah
1/25/15, 11:42 AM
#7

#5 Fy vad tråkigt!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

nakenkatt
1/25/15, 11:51 AM
#8

Jodå skrev vad jag tyckte. Ticket ringde upp mig och skulle framföra detta till resebolaget men vår semester är ändå förstörd.

Saffran0Spice
1/25/15, 11:53 AM
#9

#8 Ok, ja den är förstörd och tyvärr kan ju inget ändra det.
Men hoppas ni får kompensation så ni kan få möjligheten att få en bättre semester nästa gång =)

nakenkatt
1/25/15, 12:01 PM
#10

Man är ju så glad när man åker iväg, vi har rest väldigt mycket och haft toppen hotell alla gånger på 15 år. Men nu vart ju detta en stor besvikelse och jag känner mig gråtfärdig när jag tänker på det. Men som sagt det är som det är.

[Torahzen]
3/19/15, 9:51 PM
#11

Tydligen så är det kallaste våren sedan 1950-talet nu. Vi var där i februari,kallt! Vi hade iofs bra hotell, personal och mat.

Upp till toppen
Annons: