Annons:
Etikett3-europa-utom-sverige
Läst 1577 ggr
LLLINN
2014-08-28 22:49

Ungdomsresa utan "drägg"?

Hejsan! Nästa sommar ska jag och mina tjejkompisar äntligen dra utomlands själva och vi har börjat planera lite smått. Vi är 97:or allihop (fyller 18 nästa år) och vi vill åka någonstans där vi kan sola och bada vid fina stränder, äta på mysiga restauranger, promenera på fina gator (gärna shoppa lite också), gå ut och ta en drink men också köra ett par riktiga partynätter. Vi vill ha det bästa av allt helt enkelt! Vi vill absolut INTE åka till ett dräggställe som Ibiza, Magaluf, Rhodos, Kos etc. Dock vill vi ändå kunna hitta andra ungdomar att umgås med och inte bara omges av barnfamiljer och pensionärer. De orter vi funderat på hittills är Hersonissos på Kreta och Playa del ingles på Gran Canaria. Vad tror ni om det? Är det dött på gran Canaria under sommarhalvåret? Har ni andra förslag? Allt välkomnas :D

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Annons:
kigon
2014-08-28 22:53
#1

Vi har åkt till gran canaria 14 gånger under februari och sommarhalvåret några gånger och det har varit väldigt mycket barnfamiljer och pensionärer, min bror som är väldigt social och vill festa gillade det inte alls på den synpunkten så vet inte riktigt om det är det ni är ute efter…

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

LLLINN
2014-08-28 22:56
#2

*dubbelpost*

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

LLLINN
2014-08-28 22:57
#3

Tack så mycket för ett så snabbt svar! Okej, misstänkte det nästan. Funderar lite på Mallorca nu också, är det bara barnfamiljer där också tror ni? (Inte magaluf då utan någon lugnare ort)

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

LLLINN
2014-08-30 18:01
#4

Putt! :)

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

sweetgum
2014-09-24 13:51
#5

Ni kanske kan pröva på Frankrikes sydkust eller möjligtvis Barcelona? Det går att hitta jättebra hostel osv där som är ganska billiga.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Bjallstal
2014-09-24 14:54
#6

Barcelona hade jag kört på :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Upp till toppen
Annons: