Annons:
Etikett4-nord-sydamerika
Läst 1014 ggr
[Smultronet Ella]
7/27/14, 1:06 PM

Florida i September?

Hej! Jag ska till Florida i september, och jag har några frågor ^^ Kan man bada i september? Alltså är vattnet varmt, 20 grader eller mer? Vad är "måste" man hinna se? Ligger Disneyland/Disneyworld (vet inte vilket av dem som ligger i USA) nära Florida? Florida är ju stort men ni förstår ^^ Tack för svar!

Annons:
Bjallstal
8/1/14, 10:47 PM
#1

Rekomenderar dig att surfa in på www.florida.nu där finns allt du behöver veta. Jag åker dit på onsdag och stannar lite mer än två veckor :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Oskar
8/4/14, 12:26 PM
#2

Hej!

Jo, vattnet är över 20 grader. Och jodå, Disney World ligger i Florida, nära staden Orlando.

Oskar

Bjallstal
8/14/14, 10:35 PM
#3

Vattnet är långt över 20 grader, när vi var i Clearwater häromdagen var det strax över 30 grader i havet. :) just nu, är här väldigt varmt och fuktigt och det kommer ca en regnskur om dagen. Vi hade planerat att gå på universal studios i Orlando men, det skulle regna hela den dagen så vi gick på Premium Outlets(international drive) hela dagen istället. Lätt värt det, men ska ma dit får ma köra så man r där ca 20-30 minuter innan dem öppnar för att slippa köer och lyckas få en parkering. Där finns Victorias secrets outlet där en bh bara kostar ca 20 dollar. Vi ska köra hela varvet, Fort Lauderdale, Orlando, Clearwater Beach, Miami(kom fram hit idag) och sedan tillbaka till Fort Lauderdale.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Emeliecharlotte
2/18/15, 1:53 AM
#4

Gå in i klädkedjan "marshalls", dom har så sjukt mycket märkeskläder, bla Michael kors, Ralph lauren och Nike!

Upp till toppen
Annons: