Annons:
Etikett3-europa-utom-sverige
Läst 938 ggr
Moalinn
2014-07-13 01:52

Boende i London/Manchester

Vet ni något billigt vandrarhem i London eller Manchester? Det är bara jag (alltså, helst inte sovsal utan enkelrum) och tanken är att stanna två nätter. Behöver inte ha det vackraste vandrarhemmet utan huvudsaken är att jag har tak över huvudet!

Eller är det billigare att ta sig till Tyskland (Berlin, Hamburg, München bland annat) och stanna där i två nätter?

Vill gå på konsert  nämligen och bandet jag vill se kommer inte till Sverige, närmsta är Tyskland men är det billigast? Tänker att man kan flyga med Ryanair till England, vilket gör det hela mycket billigare.

Tar tacksamt emot all hjälp! 🙂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Oskar
2014-07-13 17:42
#1

Jag skulle nog söka efter flygbiljetter och hostel till/i alla städerna och sedan lägga ihop kostnaderna för respektive stad. Priserna kan nog skilja sig åt ganska mycket. 

Boende brukar vara billigare i mindre städer, men å andra sidan är flyg oftast billigast till stora.

Oskar

Inaarah
2014-07-13 20:40
#2

Man kan flyga till Berlin med RyanAir från Rygge i Norge, och det har varit väldigt prisvärt. :)

Om jag inte minns fel, TS, har jag läst att du gått i skolan i Uddevalla? Från Uddevalla tar det inte alls speciellt lång tid till Rygge, förutsatt att du kan få skjuts såklart.

Bjallstal
2014-08-01 22:53
#3

London Visitors Hotel bodde jag på sist jag var där, billigt och ett okej. Vi hade rum med egen toalett vilket var väldigt skönt. Ligger väldigt nära Westfield shoppingcenter och var lätt att ta sig fram och tillbaka till

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Upp till toppen
Annons: