Annons:
Etikett3-europa-utom-sverige
Läst 704 ggr
AmandaJE
2014-07-05 18:46

Ryan Air- fel - hjälp!

Hejsan!

Jag jobbar i Frankrike och min familj ska komma och hälsa på. De åker med Ryan Air och på min brors boardingpass som de skrev ut står det att han kommer från Tjeckien?!

Min familj är väldigt försiktig, framför allt när det gäller Ryan Air, och läste igenom flera gånger innan de klickade på 'nästa' och jag kan verkligen inte tro att de har skrivit i Tjeckien som land.  😐 Hursomhelst, hur viktigt är landet? Har för mig att det kostar en del att göra redigeringar i sitt boardingpass..

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
leemland
2014-07-05 18:57
#1

Jag är inte säker på hur viktigt det är. 

Men det är som du säger det kostar en hel del att ändra hos Ryan Air. Oftast blir det billigare att boka en ny biljett. Men jag tycker dom ska ringa dit och höra med dom. Det bör väl finnas ett svenskt nummer?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

AmandaJE
2014-07-05 19:01
#2

Det numret de har hittat kostar 15/kr per minut 😕 Men de ska ringa Skavsta imorgon eller måndag! :/

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

leemland
2014-07-05 19:06
#3

Herregud vilket s*inpris ! 🤐 Vad kostar det att ringa till deras kontor i Frankrike eller England? Blir kanske billigare för dig att ringa och höra. (man vet ju aldrig)
Testa bomba med mejl till deras kundservice och så.  

Annars rekommenderar jag att boka om/boka en ny biljett. Det blir kanske billigast för dom.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Arthedain85
2014-07-05 19:08
#4

Usch aldrig att jag skulle flyga med Ryan Air… Har bara hört dåliga saker om dom…  Hoppas det löser sig för er. 🌺

AmandaJE
2014-07-05 22:33
#5

Tack, jag hoppas verkligen det löser sig men det känns inte riktigt så :(

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: